Kategorie

Newsletter

Kanál RSS

Nejsou dostupné žádné zprávy RSS

Reklamace

Nikdo není neomylný a tak i u nás může nastat situace, kdy máte plné právo na reklamaci zboží. Reklamace se nebojte, snažíme se ji vždy vyřešit co nejdříve. Není potřeba faktura, stačí vědět číslo objednávky, případně Vaší adresu a e-mail.

1.     Nekompletní objednávka

Pokud Vám objednávka dorazila nekompletní, hned po zjištění nás kontaktujte e-mailem. Uveďte, která položka chyběla a o kolik kusů se jedná. Na základě aktuálních skladových zásob ověříme, jestli jsme položku opravdu neposlali. Poté Vám odešleme chybějící zboží.

2.     Poškozené zboží

Snažíme se zboží dostatečně zabalit, ale i tak se může stát, že přijde poškozené. Poškozené zboží hned po převzetí vyfoťte (nejlépe rozbalené) a fotografii spolu s popisem situace pošlete na e-mail.

Vyřizovány budou reklamace oznámené nejpozději do sedmi dnů od převzetí objednávky.

Podle hodnoty zboží a rozsáhlosti poškození můžou nastat dvě situace:

  1. Požádáme Vás o vrácení objednávky na doručovací adresu. Zboží pošlete doporučeně, peníze za poštovné vám budou vráceny buď na bankovní účet*, nebo ve formě poukázky v hodnotě 50 korun. Je na Vás, co si vyberete.
  2. Pokud uznáme, že se nevyplatí zboží posílat zpět, pošleme Vám rovnou nové. V případě, že již nejsme schopni zboží žádným způsobem zajistit, vrátíme Vám na bankovní účet* peníze nebo poskytneme poukázku s hodnotou 150% původní objednávky. Je na Vás, co si vyberete. (Příklad: Objednáte si náušnice včetně poštovného za 100 korun, přijdou poškozené. Jednalo se o poslední kus, který již není možné sehnat. Buď Vám vrátíme 100 korun na bankovní účet, nebo vystavíme poukázku na 150 korun)

* Peníze vracíme i poštovní poukázkou, ale s poplatkem 35 Kč

3.     Vrácení ve 14ti dnech

I u nás můžete nepoužité zboží vrátit do čtrnácti dnů od převzetí. V tomto případě prosíme o informaci e-mailem, že zboží vracíte. Následně ho odešlete na naší doručovací adresu.

V tomto případě vracíme pouze peníze za zboží. Z celkové částky si odečteme naše náklady na poštovné* a balné**. Peníze pak vrátíme bez dalšího poplatku na bankovní účet***.

V případě, že máte v plánu nakoupit znovu, vrátíme Vám celou částku ve formě poukázky. Je na Vás, co si vyberete.

* Je vždy uvedeno na zásilce

** 3 – 20 Kč, dle velikosti

*** Peníze vracíme i poštovní poukázkou, ale odečteme poplatek, který si účtuje Česká pošta

4.     Poškození při používání

Nejprve se ujistěte, že byla dodržována pravidla pro zacházení s bižuterií. Pokud ano, tak postupujte následovně:

Poškozené zboží vyfoťte a fotografii spolu s popisem situace pošlete na e-mail.

Podle hodnoty zboží a rozsáhlosti poškození můžou nastat dvě situace:

  1. Požádáme Vás o zaslání poškozeného zboží na doručovací adresu. Zboží prosím pošlete doporučeně.
  2. Pokud uznáme, že se nevyplatí zboží posílat zpět, pošleme Vám rovnou nové. V případě, že již nejsme schopni zboží žádným způsobem zajistit, vrátíme Vám peníze na bankovní účet nebo poskytneme poukázku s hodnotou 150% původní ceny. Je na Vás, co si vyberete. (Příklad: Objednáte si náušnice za 100 korun. Tyto náušnice již není možné opravit nebo dodat nové. Buď Vám vrátíme 100 korun na bankovní účet, nebo vystavíme poukázku na 150 korun)

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně

Akční nabídka

  • Fialové ručky - 1 pár
  • Ručky
    45,00 Kč (-50%) 22,50 Kč

Všechny slevy